5 Ιανουαρίου 2014

Παιδικό όνειρο

Το είδα το παιδικό μου όνειρο να χάνεται
όταν ήμουν ήδη πολύ μικρή για να χάσω ένα παιδικό όνειρο.
Το είδα το γλυκό παιδικό μου όνειρο
να παραμορφώνεται τόσο άπονα και σκληρά
που ήταν αδύνατο να παραμείνω ψύχραιμη
και να μη νιώσω την αβάσταχτη πραγματικότητα να με ξεσκίζει στα δύο.
Το είδα το παιδικό μου όνειρο να παθαίνει
είδα όλα όσα ένιωθα βαθιά μέσα μου να εξατμίζονται
απ΄την ψυχρότητα, την αδιαφορία και την περιφρόνηση
που πάντα δείχνει ο κόσμος στα παιδικά όνειρα.
Μα εγώ μονάχα παιδικά όνειρα μπορώ να φτιάχνω.
Δεν κατάφερα να μεταβληθώ όπως έπρεπε
Και ξέρω πως είμαι καταδικασμένη
μονάχα θανάτους ν΄αντιμετωπίζω σ΄αυτή τη ζωή.
Μικρούς, αιματηρούς θανάτους
που μένουν απαρατήρητοι από τον κόσμο
που δεν ξέρει να βλέπει
και ποτέ δεν θα μάθει....

Σ.Α. 12-8-1987


Σοφιάννα Αγγελοπούλου

Οι φωτογραφίες και τα κείμενα αποτελούν πνευματική μας ιδιοκτησία κι απαγορεύεται η αναδημοσίευση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου